środa, 27 września 2017

Wyzwanie czytanie - wrzesień

🍁 Wrześniowe #wyzwanieczytanie 🍂 
Odpowiedz na pytanie

Gdybyś mógł być książką, jaką książkę byś wybrał? Uzasadnij swój wybór.


Gdybym mogła być książką, to chciałabym być książką mądrą.
I taką niezbyt grubą, taką w sam raz.


Nie wiem czy chciałabym być bestsellerem i pławić się w błyskach fleszy...
Wolałabym być uniwersalna.
Taką, żeby mnie ktoś wyciągał jak będzie szukał pocieszenia. 
Ale wiem, że czasem mogłabym się przykurzyć na półce. 
Żeby zabrały mnie ręce, które znów nadadzą mi blasku.
Mnie to wystarczy, że od czasu do czasu ktoś przerzuci moje kartki.

Mogłabym być Biblią, encyklopedią, zbiorem wierszy. 
Gorącym romansem, krwawą historią.

A jednak będę "Anią z Zielonego Wzgórza".
Pocieszycielem.
Przyjaciółką. 
Umilającą nastoletnie dni.

***


Wyzwanie Czytanie jest akcją wymyśloną przez Paulinę Sosur z bloga Yakie Fayne.


Ma na celu propagowanie czytania i wskazanie, że czytanie wcale nie jest nudne.
Przeciwnie.
Jest to bardzo ciekawy i ogromny świat, o czym każdy możne się przekonać czytając.
Banalnie proste, prawda?



Uczestniczki wyzwania:

Paulina - Yakie Fayne
Kasia - Poligon Domowy
Ula - francais-mon-amour 
Agata - Coacha Zapiski 
Gabriela - Wyrodna Matka
i ja.

Zasady:

Raz w miesiącu jedna z nas u siebie na blogu zapowiada wyzwanie, na które pozostałe uczestniczki muszą odpowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz