sobota, 19 marca 2016

Wielkanocny Jarmark w Katowicach 2016


Na katowickim rynku już tradycyjnie od 9 do 25 marca odbywa się Jarmark Wielkanocny.
W tym roku jest mnóstwo stoisk z wędlinami, serami, miodami, biżuterią.
Nie zrobiłam im więc zdjęć ;)
Trochę się rozczarowałam.
Brakło kluczowych, świątecznych stoisk na których chciałam kupić małe zajączkowe prezenty.

Jednak nie ma tego złego... bardzo polecam Pracownię Świerszcz pani Joanny i Andrzeja Wrzecionko. Swoim stoiskiem zaczarowali mi humor i dzień był zdecydowanie lepszy po wizycie u nich :) Nie tylko kupiłam mały koszyk ale nawet pani zrobiła nam szybki kurs układania palmy i w rezultacie mamy ją w domu i jutro ją poświęcimy :)
Jeszcze raz - bardzo dziękujemy!




Były również rosyjskie akcenty na ukraińskim kramiku.


Strusie jaja...


Wielkanocne pierniczki...








I nasza palma :)


6 komentarzy:

  1. Na następny, na Boże Narodzenie muszę się koniecznie wybrać, choć trochę daleko mam, ale na ten ukraiński stragan koniecznie chcę jechać! Takie matrioszki też mi się marzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ukraiński stragan jest maleńki i sam jarmark również :D

      Usuń
  2. Fajny jarmark. U nas też był dziś ale pogoda nie pozwoliła nam wyjść z domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie jarmarki, można tam wyszukać piękne i nietuzinkowe przedmioty

    OdpowiedzUsuń
  4. Palma z fantazją - ślicznie wyszła!

    OdpowiedzUsuń