czwartek, 3 grudnia 2015

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Odwiedziłyśmy jarmark w pierwszym dniu.
Od razu Wam powiem, że wrócimy tutaj jeszcze po drobiazgi dla naszych najbliższych na święta.

Piękne, drewniane budki, świąteczna muzyka i przyjaźni sprzedający.

W zeszłym roku jarmark odbywał się na ulicy Staromiejskiej, w tym roku na rynku - zdecydowany to plus! Więcej miejsca, więcej wystawców, więcej zainteresowanych ludzi, którzy przechodzą, przystają, oglądają i kupują różności.

Zostawiam Was ze zdjęciami :)

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jarmark Bożonarodzeniowy 2015 w Katowicach

Jest gwar, są pierniki, ciasta, ciasteczka, wędliny, mydła, świąteczne stroiki, szopki, aniołki, czekolada, kawa i grzańce!

9 komentarzy:

  1. No i narobiłaś mi jeszcze większej ochoty na ten Jarmark. Narzędzia z czekolady wymiatają, szkoda, że cena wysoka, ale za taką jakość na pewno adekwatna.
    Jarmark na Staromiejskiej miał swój urok. Było tak przytulniej. Jak się patrzyło z zewnątrz. Bo jak się podeszło do straganu to było po prostu ciaśniej ;)
    I ta muzyka! Ok. 16:45 zawsze lecą utwory bardziej kolędników niż gwiazd pop ;)
    Może się kiedyś na tym Jarmarku spotkamy?:)

    Pozdrawiamy

    PS. Piękne zdjęcia! Ale to jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ nastrojowo.Piękne ozdoby a te buty szare z filcu po prostu urocze.Szkoda że mnie tam nie będzie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się koniecznie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten klimat i takie cudeńka! Mam nadzieję, że jarmark w Hannover też będzie tak piękny... i bezpieczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszcze, a tym bardziej teraz bede tesknic za Katowicami i za wszystkim :( szkoda, ze nas nie bedzie w tym roku na swieta. Wszystko mi sie podobalo :) to dobrze, ze na rynku byl jarmark pewno bylo sporo sprzedajacch ! a te narzedzia z czekolady to rzeczywiscie chyba troche za drogie ....

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej chwili nie zorientowałam się, że narzędzia z czekolady. Dla mnie "must have" ;) A faworki/chrust robione na bieżąco to moja wielka pokusa. Muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jarmarki bożonarodzeniowe...najbardziej upodobałam sobie ten krakowski

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, no faktycznie są walonki!!! :)
    A przy okazji - pochodzę z okolicy, 7 lat w Katowicach mieszkałam, a nie miałam pojęcia, że plac pod Skarbkiem został Rynkiem :)

    OdpowiedzUsuń