wtorek, 26 listopada 2013

7!

Lili ma 7 miesięcy.
Dla mnie bomba - podoba mi się to, co wyprawia nasze dziecko - jakaś taka dziwna matka jestem, ale chcę więcej i więcej jej umiejętności :)
Codziennie dziecko śmiga nam na kolanach - czworaczkując i raczkując oraz skacząc jak żabka - do przodu. Technika poruszania się w sumie mogłaby być dowolna, wchodzą w grę również przewroty - byle do przodu, byle dalej! Taka mała froterka do podłogi ;) Goni koty i psa. Kiedy ją wołamy od razu odwraca się w naszym kierunku i pruje do przodu niczym strzała.
Balansuje na biodrze, podparta jedną ręką. Czasem ta ręka próbuje się oderwać od podłoża ale jeszcze nie jest gotowa na samodzielne siedzenie. Nie na podłodze, nie w łóżeczku ale już w leżaczku dzisiaj usiadła samodzielne, wykonała skłon do przodu i zdążyła cmoknąć swoje stopy. Obie. Cmokała tak dość długo nawet - bo zaciekawiły ją panele... Przyprawiła mnie o zawał, bo to oznacza, że już leżaczek odpada jako bezpieczne miejsce do zostawiania jej na chwilę samą.

Ma sześć (!) zębów. Dwa z dołu, cztery z góry. Karmię ją nadal piersią - cieszą mnie te zęby niesamowicie, ale nie w tych okolicznościach. Czasem się zapomina i zamiast jeść, robi sobie przekąskę z mamusi. To mnie nie cieszy. Tłumaczę jej, że nie jestem smaczna... ale gdybyście widzieli ten szelmowski uśmiech i wzrok, w którym nie ma krzty zrozumienia... ;)

Lilka jesienna :)

12 komentarzy:

  1. Ale ucieszone dziecko :) To się nazywa radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi nowe postępy:) Fajnie że już tak śmiga po podłodze:))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie! :)
    i u nas ten gryzący problem się pojawił. Nie wiem co z tym robić, bo Tyma bawi to, że mnie gryzie. eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      niestety coraz bardziej problem mi doskwiera :/

      Usuń
  4. Jejku, już 7? Ależ to już duża panna. O gryzieniu przy karmieniu coś wiem, Lila teraz robi to już świadomie, jak na przykład nie chce już ssać... Przyjemne to to nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Uprzejmie proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl z nazwą bloga w treści wiadomości
    Chciałabym przekazać informacje na temat możliwości współpracy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny maluszek ;-) podziwiam za karmienie piersią i mi się marzu ;-)

    OdpowiedzUsuń