.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

środa, 22 marca 2017

SHARE WEEK 2017

Lista moich blogów ulubionych zmniejsza się sukcesywnie. Ma na to wpływ wiele czynników, ale najważniejszy jest tu czas.
Nie mam go wiele na spędzanie go w sieci.
Nie mam już takiego dużego zapotrzebowania na spędzanie w ten sposób godzin i dni.
Na dodatek jestem do bólu stała.
Lubię wracać tam, gdzie mi dobrze.
Gdzie interesująco, miło i zacisznie.

Bo ja za tłumami nie przepadam.
 A i nie zawsze tam gdzie tłum - znajdę coś dla siebie.
 Nie zawsze tłum krzyczący och i ach porywa mnie ze sobą.
Jestem krytyczna pod tym względem bardzo.
I nie mam tu na myśli blogów eksperckich, które urosły do wspaniałych studni z pomysłami, biznesami i rekomendacjami.

Ale dość o tym.
Moje typy w rankingu "Twórcy polecają twórców" przedstawiają się następująco:


Jak chcę sprawdzić czy moje dziecko będzie chciało w coś wsadzić nos - mam na myśli książkę - albo inne dziecko, które chcę książką obdarować to polecam blog Olgi!
Zdecydowanie książki i puzzle testowane na dzieciach, którym nie dzieje się krzywda.
Wręcz przeciwnie - zadowolenie i uśmiech dają najlepsze moim zdaniem rekomendacje.
Czytam Cię Olga od kiedy mam dziecko i uwielbiam do Was wracać :)



Kreatywna zabawa dla dzieci i dla dorosłych. Justyna jest artystką pod każdym względem. 
Swoimi wpisami daje motywację do pracy z dzieckiem i nad sobą. 
Poznałam ją dzięki projektowi "Przygody z książką". 
Na blogu prezentuje recenzje książek dla dzieci, które są bardzo nietuzinkowe, kierując się ich artystyczną stroną oraz mądrością.  
Teraz Justyna prowadzi kolejne projekty dla kobiet: Latające warsztaty Dzikich Kobiet, Twórcza Strona Mocy - wyzwanie kreatywne online. 


Matka na szczycie - jeśli jeszcze nie znacie, to trzeba to nadrobić! 
Zarażająca entuzjazmem i radością Kasia :) 
Lubię jej wpisy, zdjęcia i radość. 
Przenosi mnie wirtualnie w ukochane Tatry za co nie pierwszy raz - dziękuję!


Share Week - to autorski projekt Andrzeja Tucholskiego. 
Bloger poleca trzy blogi, kierując się dwoma kryteriami: JAKOŚCIĄ i WAŻNOŚCIĄ.
Moje typy już znacie, może i Wy wybierzecie i polecicie kogoś i dacie Andrzejowi znać - macie czas do 26 marca. 

5 komentarzy:

  1. Wow, strasznie mi miło, że znalazłam się na tej liście i cieszę się, że kolejna osoba doceniła bloga, który jest przecież pewną cząstką mnie samej :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)))) Ty czytasz, od kiedy masz dziecko, ja pisze od kiedy mam dziecko ;) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasię czytam na bieżąco, ale tych dwóch pozostałych blogów nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie zajrzę na Dziką Jabłoń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, matka na szczycie bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)