niedziela, 27 listopada 2016

Minimalizm

Przyszedł czas, że mogę mieć w końcu przy sobie MNIEJ.
Mniej wszystkiego dziecięcego.
Mikro torebkę do której chowam: telefon, portfel, dokument w kieszonkęi i klucze.
I nic więcej!
Mnie, samej - zupełnie to wystarczy.

etui na telefon podróż przez życie



Będąc we Włoszech udało mi się kupić w San Marino torebkę.
Maleńką, malusieńką! Torebunię. Taki miły oddech po wielkich torbach na dziecięce akcesoria, w których pieluchy, chustki, milion ubranek na przebranie. Mamy wiedzą o czym piszę - ja zawsze o sobie mówiłam matka - wielbłąd - ale mam wszystko przy sobie.

etui na telefon podróż przez życie


I teraz muszę Wam coś zdradzić...
Niestety nie lubią mnie ostatnio moje dwa elektroniczne sprzęty, którymi się posługuję. Telefon rozbiłam dwa razy, czytnik tylko raz...
Za pierwszym razem, nie miałam porządnego etui na telefon i wysunął mi się z ręki - to była chwila, wystarczyła, żeby pożegnać go bezpowrotnie.
Za drugim razem - etui było gumowe i okazało się, że przy mojej marce telefonu, z którego notabene nie jestem zadowolona. założone etui powoduje zanik sieci. Wyobraźcie sobie sytuację, że mieszkam w środku miasta, pełno przekaźników, a ja nie mam zasięgu!
Wybór etui okazał się niełatwym wyzwaniem.
Na szczęście trafiłam na EtuiStudio.

etui na telefon podróż przez życie

Mogłam swobodnie dobrać coś do mojego telefonu z różnych wzorów i kolorów, a także spróbować zaprojektować coś sama.
Jednak wolałam eleganckie etui z eko skóry. Dodatkowo ma ono dwa okienka typu Quick View, dzięki którym mogę obsługiwać telefon bez otwierania go.
I najważniejsze - nadal mam zasięg w telefonie, bo uchwyty w które wkłada się telefon są plastikowe.
Trzymajcie kciuki, żebym już nie upuszczała mojego telefonu, a on grzecznie siedział w torebce :)

etui na telefon podróż przez życie

etui na telefon podróż przez życie

2 komentarze:

  1. A co to, miałaś chyba Disqusa, nie? Bo pamiętam, że już komentowałam ten wpis...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ale niestety coś mi się z konfiguracją podziało.

      Usuń