poniedziałek, 19 września 2016

Klub Książki - Przeczytaj i Podaj Dalej

Po wielu miesiącach posuchy udało mi się wrócić do (w miarę) regularnego czytania książek.
Nigdy z nikim na czytanie się nie ścigałam, ani na ilość przeczytanych książek, ani na ilość przeczytanych stron. Mam swoje tempo, swoje przyzwyczajenia, swoje ulubione lektury. Kiedy już wpadłam w rytm i w naszym domu, moje książki (obok tych od Dziewczynki) znów są wszędzie, to jest to bardzo dobry znak :)

Klub Książki - Przeczytaj i Podaj Dalej


Poszukując inspiracji i czegoś nowego wpadłam na bloga Magdaleny Erbel - Save the magic moments, a potem szybko do jej Klubu Książki - Przeczytaj i Podaj Dalej.
Wpadłam do uszy i po szyję. I chociaż dopiero od tygodnia mam w końcu czas na to, żeby brać czynny udział w dyskusjach, które są tam prowadzone - to nawet szybka ich obserwacja na telefonie, była dla mnie ogromną przyjemnością.

Co jest takiego wyjątkowego w tym klubie? - możesz zapytać, a ja chętnie odpowiem: 

- dyskusja - rozmawiamy o tym, co czytamy na bieżąco, co nam się podobało, a co nie.

- lektura miesiąca - każda z nas może mieć wpływ na to, co chcemy w danym miesiącu przeczytać - wybieramy książki, czytam i przedstawiamy nasze zdanie na ich temat.

- Inspirujący Poniedziałek - temat, który ma nas zainspirować do rozmowy, rozmyślań - piszemy na z góry zadany temat: jaka książka nas wzruszyła, czym kierujemy się przy wyborze książek, pokazujemy nasze ulubione miejsca do czytania, albo nasze biblioteczki.

Klub Książki - Przeczytaj i Podaj Dalej

- Blogowa Środa - to czas na pochwalenie się naszymi najnowszymi recenzjami na blogach lub innych portalach czytelniczych.

Klub Książki - Przeczytaj i Podaj Dalej

- Piątkowy chill z lekturą - wrzucamy zdjęcia książek, które aktualnie czytamy.

Klub Książki - Przeczytaj i Podaj Dalej

- Użytkownicy - same kobiety (panowie nie czytają?), które potrafią rozmawiać o książkach, o tym co je w nich porusza lub odrzuca. Dyskusje bywają bardzo ciekawe, bo każda z nas potrafi mieć odmienne zdanie, potrafi zwrócić uwagę na coś innego. Większość z nas czyta lekturę miesiąca, ale na co dzień czytamy bardzo odmienne lektury, co doprowadza mnie i mój notes w którym zapisuję ciekawe tytuły o lekki zawrót głowy - nie wspominam o portfelu :)

-Akcja - Czytaj z nami -żeby nie było nam nudno na swoich blogach prowadzimy akcje czytelniczą (banner z boku na moim blogu) trzy zaproszone blogerki omawiają temat, który podaje gospodarz na swoim blogu lub piszą recenzję książki. Ich wybory i interpretacje bywają dla czytelników bardzo zaskakujące!

Miałam możliwość napisać już dwie opinie na dwa skrajne tematy: przeczytajcie u Kasi Książki emocjami pisane i u drugiej Kasi - Wstrząsająca historia.

Jeśli macie ochotę dołączyć- dajcie znać w komentarzu lub odwiedźcie  fan page Save the Magic Moments 



Zapraszam Was serdecznie! 

12 komentarzy:

  1. Gdybym jeszcze miała chęci na książkę, bo czas by się jeszcze znalazł :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zwróciłam uwagę na brak panów, a przydałoby się nam takie męskie oko :) Dla równowagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby z jeden czy dwóch się zapisało, ale jeszcze nigdy żaden się nie odezwał - chyba faceci z naszego pokolenia faktycznie nie czytają :(

      Usuń
  3. Ojej Madzia, ale fantastyczny opis naszej grupy. Mam mega banana na twarzy! No dziękuję Ci pięknie!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy, że jest Ci tam tak dobrze! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo interesujący pomysł, ale chyba niestety nie znajdę na to czasu. Mimo wszystko zajrzę... na pewno ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Też zostałam zaproszona do tego projeku, ale niesety chyba nie dam rady wziąć udziału, za dużo mam na głowie, żeby móc obiecać jakąkolwiek regularność w publikacji wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstancja, ale to tylko jeden wpis :)a terminy są nieprawdopodobnie odległe :) Poza tym Ty zostałaś zaproszona do WYMIANY KSIĄŻKOWEJ :)

      Usuń
  6. Świetna grupa,bardzo pomocna i inspirujaca,sama do niej od niedawna należe i zaraża mnie ppzytywna energia jak emanuje z dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna grupa,bardzo pomocna i inspirujaca,sama do niej od niedawna należe i zaraża mnie ppzytywna energia jak emanuje z dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie opisane i mam dokładnie takie same odczucia odnośnie klubu. Czasem czytam, a już zabraknie czasu na udzielanie się, ale staram się być na bieżąco i motywuje mnie też do czytania. Nie wspomnę już o co rusz powiększającej się liście czytelniczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisuję się całym swoim serduchem pod Twoim postem. I bardzo się cieszę, że jestem w Klubie - dyskusje, małe codzienne "wyzwania", świetne dziewczyny. I wiele naprawdę ciekawych blogów. A lista "książek do przeczytania" rośnie :D
    Jeszcze raz dziękuję za świetny post gościnny i za zawartą w Twoim dzisiejszych słowach motywację - do działania, czytania i dzielenia się tym, co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dołączę bardzo chętnie. Chociaż różnie to u mnie z regularnoscia ale na dobre książki zawsze znajdę czas :-)

    OdpowiedzUsuń