.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

piątek, 22 kwietnia 2016

WERTHER'S ORIGINAL - Ty także jesteś kimś wyjątkowym!

Mam w moim życiu takie wspomnienia:
idziemy na autobus szkolny, a potem jedziemy na wycieczkę - w Pieniny, do Kłodzka, w Bieszczady.
Jedziemy pociągiem do Pszczyny albo do Goczałkowic.
Siedzę po turecku, bez pasów na tylnym siedzeniu granatowego malucha i czytam książkę.
A moja mama częstuje mnie cukierkiem Werther's Original...

Werther's Original Creamy Filling

... a ja odmawiam.
Nienawidzę tego smaku!

Do tego, żeby wziąć udział w kampanii rekomenduj.to i Werther's Original Creamy Filling namówił mnie mąż. Rozumiecie po takim wstępie, że miałam wątpliwości?
Z bijącym sercem otwierałam paczkę.
Serio, zastanawiałam się, jak ja przekażę komuś te cukierki, kiedy sama mam taką o nich opinię...


Na szczęście towarzyszyła mi Dziewczynka, która z wielką ochotą przygarnęła jedną paczkę.
Fajnie szeleściła, a na dodatek zawierała coś, co prawdopodobnie można zjeść.


Otwarłam.
Ale przecież nie dam dziecku, jak też nie spróbuję...
Tortura na własne życzenie... wariactwo.

Werther's Original Creamy Filling

I właśnie wtedy kiedy rozgryzłam cukierek... poczułam się wyjątkowo...

Nie jako dziecko, które na sam widok cukierka przewracało oczami, a jako trzydziestoletnia kobieta siedząca ze swoim dzieckiem, które zajadało z niemałą satysfakcją Werther's Original Creamy Filling...

Werther's Original Creamy Filling

Paczka ambasadora to same dobroci: dwanaście opakowań cukierków Werther's Original Creamy Filling, dwa opakowania cukierków Werther's Original Cream Candies, pocztówka od Werther's Original i ulotki.

Werther's Original Creamy Filling

Wspaniałych nowości (teraz już mogę o nich tak pisać!) spróbowała już nasza sąsiadka, jej wnuczki, cała nasza rodzina i nasi znajomi.

Wyjątkowości tych cukierków, podobnie jak producent upatruję w świetnym śmietankowym cukierku, który ma w środku karmelowe nadzienie.

Werther's Original Creamy Filling

Śmiało zapraszam Was do Słodkiego przewodnika Werther's Original 

Werther's Original Creamy Filling

Pamiętaj, Ty także jesteś kimś wyjątkowym!

#swiatkarmelu #werthersoriginal

#swiatkarmelu #werthersoriginal

#swiatkarmelu #werthersoriginal

3 komentarze:

  1. Te cukierki kojarzą mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dzieciństwa pamiętam reklamę i smak cukierków.Smakowały mi bardzo i smakują do teraz.Bardzo jestem ciekawa ich nowego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam je! Muszę spróbować nowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)