.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

środa, 30 marca 2016

Wielkanoc 2016

Święta już tylko zostały dobrym wspomnieniem.
Parę dni, a zebrało się tyle w nich radości, spokoju i nadziei.

Nie pamiętam, żebym tak jak w tym roku, kiedykolwiek miała nieumyte okna, nieudane trzy z czterech ciast i zapomniałam sobie kupić podkolanówki do półbutów. 
Przed Świętami dużo różnych wiadomości, nie zawsze dobrych i radosnych ale wszystko do opanowania.Nie było kłótni, nie było spiny i był totalny luz. 

Czas pełen refleksyjnych myśli. 
Nasz czas, czas wiosny.
















9 komentarzy:

  1. ,,Nasz czas, czas wiosny" - cudowna, jakże trafna definicja Wielkanocy! :) Nie ważne są czyste okna, ważna jest rodzina i czas z nimi spędzony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Oczywiście :) okna zdążę jeszcze umyć - i tak dzisiaj pada deszcz :)

      Usuń
  2. Okna nie zając (wielkanocny )Ja też nie zdążyłam w tym roku, ale co tam.Wolałam ten czas wykorzystać w inny sposób;spacery, trochę łasuchowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okna nie zając (wielkanocny )Ja też nie zdążyłam w tym roku, ale co tam.Wolałam ten czas wykorzystać w inny sposób;spacery, trochę łasuchowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiosennie! Bardzo tej wiosny potrzebuję, a u nas wcale nie chce przyjść! :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt, że dobre wsypomnienia zostały. :)
    Ja sobie co roku obicuję, że to ostatni raz, że w tym roku odpuszczamy święta rodzinne, na rzecz własnych. W tym roku już się nawet rodzina z tym pogodziła, a Tomasz wymiękł i wylądowaliśmy u moich rodziców. I znów zamiast odpocząć nerwy, spina.Eh. Może za rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też nie wszystko było przygotowane na tip top ale przez to było wesoło, radośnie i na pewno niezapomnianie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. brak spiny jest najważniejszy, bo stres zabija całą przyjemność świętowania. piękne i kolorowe były te Wasze Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak jak u nas 😊 Święta na spokojnie. Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)