.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

sobota, 23 stycznia 2016

Szydełkowy ocieplacz na kubek

Chyba najbardziej ekspresowe zamówienie przed świętami :)
Ale satysfakcja moja i zamawiającego - bezcenna!
Z dużym opóźnieniem pokazuję ale dzisiaj czasu na więcej pisania i siedzenia przed komputerem - brak.
Prawdopodobnie w tym roku - już za parę miesięcy - takich ocieplaczy i podobnych będzie więcej :)

Szydełkowe ubranko na kubki

Zamiast guziczka, albo ściągacza - kokardka.

Szydełkowe ubranko na kubki


19 komentarzy:

  1. Śliczne,a ta wstążeczka wygląda uroczo.chyba pomyślę by takie sobie zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było czasu na guziczki i inne :) więc jest wstążeczka

      Usuń
  2. Wygląda to cudownie! Ale nie wiem czy sama skusiłabym się na taki gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie mam... szewc bez butów chodzi ;)

      Usuń
  3. Przepiękne. No to ja od razu zamawiam w okolicach listopada. Naprawdę wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo :D
      Dla Miśka na miskę też zrobić? ;)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się ocieplacze na kubki...niestety mój brak zdolności powoduje to, że ich nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest urok sam w sobie ;) a przecież umiem dziergać! Tylko taka leniwa się zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam na święta kubek z takich ochraniaczem, cudowna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. są przecudne, kiedy na nie patrzę od razu mi cieplej :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNE ocieplacze! :) na pewno z nimi picie herbatki albo kawki jest o wiele przyjemniejsze. I moje ulubione zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)