.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

wtorek, 29 grudnia 2015

Kajam się...


Okropna jestem i samolubna.
Żadnych dla Was życzeń, żadnych słów, żadnych odwiedzin i komentarzy.
Nic.
Przepraszam.

Zamknęłam komputer parę dni przed Świętami i przyznaję, że od niedzieli próbuję otworzyć, napisać, a wychodzi mi tylko czytanie co u Was.
Wykluło się ze mnie zmęczenie pod każdym względem: fizycznym i psychicznym.
Czuję się jak dętka.
Jak wypluty pantofel i metr zwniętego sznurka w kieszeni.
Podle się czuję wewnętrznie, chociaż same Święta dały mi dużo radości, luzu i leżenia na kanapie.
A jednak w głowie ciasno, tlą się węgielki niepokoju na wielu płaszczyznach.
Nic jednak to!
Należy do przodu i tłuc głową w ścianę, żeby zrobić okno.

Tak zupełnie na marginesie, bo spodobały mi się różnego typu wyzwania związane z szukaniem i cieszeniem się drobiazgami.
I tak proszę kupujemy sobie kanapę, do mikro salonu - ale jakże przytulnego.
Zamawiamy transport i płacimy za niego miliony monet (Mania, jak mi się to sformułowanie podoba!).
Serio, dużo za dużo, ale nawet nie oponujemy.
Kupujemy, płacimy.
Dziś czekam na ten transport i kanapę.
Prawie punktualnie (!) wchodzi dwóch uśmiechniętych (!) panów, którzy nie dość, że wnoszą bez szemrania, układają w miejscu wskazanym, zabierają ze sobą śmieci, to jeszcze mi układają poduszki na niej (!). Zbieram szczękę z podłogi. Podpis, gwarancja, uśmiech, do widzenia, do miłego i jeszcze szczęśliwego Nowego Roku.

Dwóch uśmiechniętych bohaterów mojego szarego dnia!

Na dziś tyle, bo muszę po małym przemeblowaniu pokój Dziewczynki ogarnąć, bo wygarnęło się nam z szuflad wszystko, a do sprzątania nie ma chętnych ;)
Jutro zdjęcia świąteczne Wam obiecuję wrzucić.
Do napisania!

4 komentarze:

  1. Dobrze widzieć osoby zadowolone ze swojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odciecie od wirtualego swiata, szczegolnie w okresie swiateczym, jest jak najardziej wskazane.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)