.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

piątek, 6 listopada 2015

Prosto


Od momentu, kiedy spakowałam pierwsze pudło z rzeczami, które nie są mi do niczego potrzebne ulżyło mi.
Wyrzuciłam dwa ogromne wory rzeczy zmagazynowanych, właściwie nie wiadomo po co.
Przejrzałam ubrania, okazało się, że mieszczą się na jednej półce i paru wieszakach.
Jedni nazwą to porządkami, inni wstępem do slow life.
Tylko ja nie potrzebuję do tego książek i poradników, jak uporządkować sobie życie, przedmioty i świat dookoła. Ja potrzebuję tylko czasu, żeby ogarnąć i dojrzeć do pewnego typu prostoty.
Nie od wczoraj bowiem wiem, że im mniej to jednak lepiej.
Im skromniej tym lepiej mi się jednak żyje.
Im mniej mam.
Tym jest mi prościej.
Mój mąż tego nie rozumie.

I dzień mniej zabiegany i czasu więcej na proste czynności.
Kiedy nic nie zalega, nie wadzi, nie każe o sobie myśleć.
W głowie też z tego powodu lepiej.

Prosto do celu, ale powoli.
A trochę tych celów mi się ostatnio nazbierało.



14 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z Toba ! Ja tez tak mam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłuchaj sobie "Niemanie" Paweł Czekalski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, jakże zgadzam się z Tobą, Magdo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja.Też muszę zrobić coś z nadwyżką różnych przedmiotów,o które się codziennie niemal potykam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam cel muszę do Ciebie zaglądać często.Ostatnio też wyrzuciłam walizę niepotrzebnych ubrań,butów i innych dupereli.Czasem nawwet nie zdajemy sobie sprawy ile miejsca nam zajmują i jak bardzo są niepotrzebne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio poczyniłam dokładnie to samo. Poszło z domu sporo rzeczy i od razu mi lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)