poniedziałek, 7 września 2015

Recenzje zebrane

Od czasu do czasu mam możliwość przeczytać i zrecenzować książki dla odbiorcy zewnętrznego.
Cieszy mnie to ogromnie, dlatego postanowiłam przedstawić Wam moje dotychczasowe recenzje dla Psychiatria.pl i ForumPediatryczne.pl




Ewa Pisula - Małe dziecko z autyzmem 

Ewa Pisula - Małe dziecko z autyzmem

Autorka, profesor na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego interesuje się dziećmi, które dotknęły zaburzenia rozwoju, a w szczególności dzieci z autyzmem.











Kevin Steede - 10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców

Kevin Steede - 10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców

Ta mała książeczka jest pełna bardzo pomocnych rad dla rodziców, którym wydaje się, że muszą być za wszelką cenę perfekcyjni i wcale im to nie wychodzi.











Michael Hall - Wrzuć na luz! – relaksacja w siedmiu krokach

Wrzuć na luz relaksacja w siedmiu krokach, #luz

Świat pędzi, ludzie się spieszą i na nic nie mają czasu. Stres stał się nieodzownym towarzyszem człowieka w pracy i w domu. 
Stan nienaturalnego napięcia ciała i duszy, nie służy niczemu dobremu. Doprowadza do frustracji, smutku, obniżenia dobrego samopoczucia.









Mariola Paruzel – Czachura
Między psychologią, psychoterapią i filozofią praktyczną. Poszukiwania autentycznego życia w nurcie Gestalt.

Między psychologią, psychoterapią i filozofią praktyczną. Poszukiwania autentycznego życia w nurcie Gestalt.

Mariola Paruzel – Czachura absolwentka filozofii i psychologii, adiunkt Instytutu Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w książce „Między psychologią, psychoterapią i filozofią praktyczną. Poszukiwanie autentycznego życia w nurcie Gestalt”, podjęła się analizy relacji jakim podlega filozofia, psychoterapia i psychologia w nurcie Gestalt.




6 komentarzy:

  1. 10 błędów - właśnie do mnie idzie ;) mam nadzieję, że uda mi się ją szybko przeczytać ;D Przy Antku różnie to wygląda, zwykle mam czas na kilka stron dziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, fajnie się czyta :)
      Chyba przygotuję osobny post jak czytam przy Lil :D

      Usuń
  2. Tą o autyżmie bym przeczytała, coraz więcej dzieci wokół mnie z tą chorobą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety autyzm - to bardzo trudny temat.

      Usuń
  3. Długą drogę mam zawsze do Ciebie, ale staram się zaglądać:)
    Nie przepadam za tego typu literaturą i wiele godnych uwagi książek przechodzi mi koło nosa. A "10 błędów popełnianych przez dobrych rodziców" należy do tych książek, które bardzo chętnie przeczytam. Także bardzo Ci dziękuję za to, że dzielisz się z nami tym, co warto przeczytać.
    Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znów droga Cię do mnie przyprowadziła.
      Myślę o Was często :)

      Dziękuję :*

      Usuń