.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 13 sierpnia 2015

Broszki na BLOGOWE LOVE

BLOGOWE LOVE
to dziecko dwóch blogerek: Joasi Z filiżanką kawy oraz Mimi Mami z Oli Loli New Life.
Obie dziewczyny postanowiły przygotować spotkanie dla blogerek w Poznaniu, chociaż żadna z nich w tym mieście nie mieszka, szaleństwo, prawda?

Kiedy Joasia napisała u siebie, że szuka kogoś do współpracy - nie zawahałam się.
Machnęłam broszki.
Po jednej dla każdej uczestniczki.
Mam nadzieję, ze się podobały.

Zobaczcie:








11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym spotkaniem, szkoda tylko, że do Poznania mi tak daleko zdecydowanie bliżej do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe broszki, wspaniała mama blogerka, która nas wsparła. Naprawdę byłam tak miło zaskoczona Twoim prezentem. Miałam do czynienia z masą wielkich firm i małych rękodzielników i trafiłaś do wąskiego grona, tych naprawdę na poziome, fantastycznych ludzi. Gdyby tylko tacy ludzie chodzili po Polsce to byłoby w naszym kraju o wiele lepiej. Bo tego nam właśnie: Polakom brakuje- zwykłej życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć tylko: dziękuję :)

      Usuń
  3. Pozwolę sobie udostępnić Twój wpis na FB Blogowe Love (tylko nie mogę oznaczyć i odnaleźć Twojego FP :(...). Wpis zaplanowany na 29.08 (kolejka wpisów jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się podobają. Są oryginalne, niepowtarzalne i zapewne tworzone z pasją, a takie rzeczy lubimy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Piękne broszki, moja czeka na specjalna okazję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że będzie się prezentować wspaniale :)

      Usuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)