.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje!


Wakacyjny, osobisty świr na punkcie gór!
To nie mogło Was zaskoczyć ;)
I nie mogłam się zdecydować, które najbardziej mi się podoba ;)
Tatry.
Ostatni raz 2011r.
Zdecydowanie zbyt dawno.






Bardzo się cieszę, że udało mi się wziąć udział w ostatnim Blogowym Wyzwaniu jakie organizowała Ula z bloga Sen Mai. Na szczęście, od pierwszego lipca - w nowym miejscu, nowe pomysły :)
Będę czekać!
Ula, bardzo dziękuję :)

9 komentarzy:

  1. Ojej, to w takim razie obie byłyśmy wtedy ostatni raz w Tatrach :) Tzn. my byliśmy jeszcze w styczniu 2012, ale wtedy tylko doliny i Kasprowy zaliczyliśmy. A potem ciąża i... i pauza, która trwa już za długo!
    Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już więcej nie byliśmy, cały czas mam nadzieję, że jeszcze się wybierzemy :)

      Usuń
  2. Przez ostatnie kilka dni ciągle migają mi przed oczami zdjęcia z gór. To jest znak! Do Tatr nie chce mi się jechać, ale pomyślę o Górach Świętokrzyskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, oczywiście, że o znak! Nie inaczej! Jedź!

      Usuń
    2. Ba, oczywiście, że o znak! Nie inaczej! Jedź!

      Usuń
  3. A ja bym tu dorzuciła jeszcze piękne zdjęcie Twoich pleców, droga Magdaleno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam takowe? Ja o czymś nie wiem? Mateńko! :D

      Usuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)