.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 7 maja 2015

Social media na start

media społecznościowe

Podobno blog bez dodatków w postaci social mediów to nie blog ;)
Zachciało mi się iść jednak z duchem czasów i tak zapraszam Was na

FACEBOOK - tutaj dowiecie się o nowych postach zaraz po tym jak opublikuje je na blogu ( i jak nie zapomnę kliknąć na FB - bo mi się zdarza ;))

GOOGLE +  - czyli jak dla mnie wielka kopalnia nowych blogów - również aktualizacje mojego bloga

BLOGLOVIN  oraz jeśli chcecie wiedzieć co u nas tak codziennie/prywatnie to znajdziecie nas na

INSTAGRAM (obecnie mało nas tam, bo mam zepsuty telefon, ale kto wie...;))


Pokażcie się w mediach społecznościowych i dajcie mi się poznać (jeśli Was jeszcze nie mam u siebie!)

7 komentarzy:

  1. Fajny wyglad bloga:) Kolezanka miala mi zrobic podobny ale ma teraz trudna sytuacje zyciowa, wiec sama sie mecze z marnym skutkiem. Moze cos podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To mój pierwszy aż taki poważny projekt :)
      Napisze maila :)

      Usuń
  2. Fajnie, ze przygotowalas takie zestawienie, lece je przegladac i pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, znam to ;) wypierałam się, że mój blog nie będzie miał facebooka ani insta, a teraz co?
    No tylko krowa nie zmienia zdania, więc z pokorą muszę przyznać, że idę z duchem czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te "światy równoległe" i czasem czasu mi brakuje, żeby to wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogowanie to kontakt z ludźmi, a na blogu nie spędza się całego swojego czasu - zazwyczaj w każdej przeglądarce zostawiona jest otwarta zakładka na Facebooka. Łączność z ludźmi na tyle sposobów - wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)