wtorek, 28 kwietnia 2015

Tajemnicze ogrody


Długo czekałam, żeby tutaj wejść.
Albo było zamknięte, albo nie miałam aparatu, albo się spieszyłam.
W końcu wszystkie okoliczności postanowiły mi sprzyjać. I już na przyszłość wiem którędy się tam dostać ;)
Ogrom mini ogródków na ogródkach działkowych zachwycił mnie tak, że szłam i przyznaję - mam tylko parę zdjęć! Szłam, pchałam wózek ze śpiącym dzieciem i pochłaniałam zapachy i dźwięki!
Pszczoły, bąki, ptaki, gdzieniegdzie ludzkie ledwo słyszalne rozmowy...





8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ogrody działkowe! Jest w nich coś tajemniczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! A jeszcze kiedy jest tak dużo w jednym miejscu - fantastyczna sprawa :)

      Usuń
  2. klimat działkowy - też lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. RODOS- Kocham ♥ Ogromnie cieszy mnie to, że rok temu dorobiliśmy się własnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie. Przypomniało mi się moje dzieciństwo - dziadkowe mieli ogródek działkowy, w wakcje spędaliśmy tam z rodzeństwem długie godziny.

    OdpowiedzUsuń