.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

poniedziałek, 30 marca 2015

Zainspiruj się wiosną z Biedronką - ubraniowa akcja tematyczna

Od 2 kwietnia w Biedronce rozpoczyna się akcja tematyczna "Zainspiruj się wiosną z Biedronką".
Trzeba przyznać, że zapowiada się ciekawie - mianowicie biedronkowe ubrania - dla mnie lekki szok, bo to wygląda na sporą kolekcję. Jestem jej bardzo ciekawa :) Chodzi oczywiście o jakość ubrań.

Do tej pory w Biedronce kupiłam parę bodziaków dla Lilki. I byłam zadowolona.
Podobały mi się parę razy buty, ale nigdy nie było mojego rozmiaru.

Swoją drogą na okładce widzę "moje baleriny", kupione za 10zł na przecenie w Reserved - będę w nich chodzić już trzecią wiosnę :)



3 komentarze:

  1. Może uda mi się coś znaleźć dla chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baleriny podobają mi się w szczególności.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka potrafi zaskoczyć naprawdę rewelacyjnymi rzeczami. Lubię tam zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)