.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 26 marca 2015

Wyprawka dla niemowlaka cz. 2- Lilkowy - dziecięcy pokój - mój wybór

W pierwszej części "Wyprawka dla niemowlaka - kosmetyki - mój wybór" poruszyłam sprawę moich wyborów dotyczących pielęgnacji dziecka.

Dzisiaj chciałabym  podzielić się z Wami naszymi, a właściwie mojego męża pomysłami na pokój dla dziecka.
Jeśli chodzi o moją "wizję", to miała być skromna i jedyne szaleństwo to namalowane na ścianie drzewo z leśnymi zwierzętami. Niestety, tego spełnić się nie dało, bo chciałam malować własnoręcznie, a że musiałam leżeć - nie udało się i zastąpiliśmy moją wizję inną - ale o tym, później.

W czym położyć malucha?

Nie było u nas dylematu czy łóżeczko, kołyska, a może kosz Mojżesza Oboje byliśmy zgodni, że łóżeczko: bo posłuży dzieckuna dłużej niż tylko kilka miesięcy jak w przypadku dwóch pozostałych. Łóżeczko kupiłam w Ikea z serii HENSVIK. Proste, białe jedyną fanaberią jest drewniana fala wykończeniowa po bokach. Dodatkowo dokupiliśmy plastikowe pojemniki, które przymocowaliśmy do przewijaka.

Przewijak GULLIVER (Stół do przewijania), biały, który początkowo zupełnie uznawałam za niepotrzebny. Przecież przewiniemy się w łóżeczku, albo na łóżku - w praktyce z moim dochodzeniem do siebie po porodzie - stanie i przewijanie było jedyną formą, którą akceptowałam, dodatkowo kiedy nie umiałam wystać, albo robiło mi się słabo - było za co się złapać. Do tego zawieszane kosze, których nie ma już w IKEA - plastikowe, łatwe w użyciu i myciu. Super pomocne na dziecięce akcesoria. 
Ponieważ pokój dziecka ma dużą, wbudowaną szafę początkowo to było tylko tyle, z czasem doszła do tego komoda HEMNES, w której trzymamy ubrania, pieluchy a na dole puzzle i drewniane układanki.
Nie wiem czy chcecie zobaczyć pokój w całości.
Tutaj dosłownie parę zdjęć, bo już jest inaczej, już coś poprzestawialiśmy w czasie tych prawie dwóch lat. Przewijak złożony odszedł już w niepamięć.



Drzewo z szablonu - jeśli dobrze pamiętam Leroy Merlin. Skrzynki, które widać obok - targ z warzywami za 3 zł + farba i praca męża. Literki dla córki z tego postu.

Jeśli chcecie zobaczyć więcej Lilkowego pokoju - dajcie znać, bo nie wiem czy taki post Wam się podoba :)

25 komentarzy:

  1. Ślicznie! Chcę koniecznie zobaczyć! Poproszę zdjątka i pościk! No i rozczulił fotel bujany - oj, jak bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Będzie więcej zdjęć :)
      Fotel to prezent od męża - też o nim napiszę :)

      Usuń
  2. Czy się podoba?! Ba! Bardzo! Drzewo, literki i półeczki <3 Czekam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pia :*
      Będzie więcej w takim razie :)

      Usuń
  3. Piękny :-) Uwielbiam oglądać dziecięce królestwa, zdecydowanie czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny <3
    Ja niebawem będę na etapie urzadzania pokoiku dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to znaczy Aurinko, że się przeprowadzacie do czegoś większego?
      Jeśli tak, gratuluję :)

      Usuń
  5. Pięknie :) chce więcej.. Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ten pokoik :) Bardzo podobny do naszej sypialni <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam biel w pokoju dzieci...mnie też coś natchnęło na to ale powoli ze zmianami bo mąż zawału dostanie, a zaledwie niedawno kupilismy meble do pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam takie posty! Koniecznie musisz stworzyć szerszy :)
    Czekamy!

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokoik bardzo fajny w moim guście, łóżeczko mamy takie samo i służy nam do dzisiaj. Jedyny minus ta taki, że nie ma wyjmowanych szczebelek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, na dodatek jeszcze dodam jeden - brak 3 poziomego obniżania materaca, u nas 2 to było za mało ;)

      Usuń
  10. Jaki ładny pokoik! :) Najbardziej spodobały mi się te białe skrzynki, mega pomysłowe i świetne rozwiązanie, by stworzyć co zarówno ładnego, jak i tanio :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pokoik. Uwielbiam oglądać dziecięce pokoje. I bardzo, ale to bardzo lubię w nich biały kolor. Zaskakujący kolor ścian :) Ludzie przeważnie wrzucają dzieciakom jakiś cukierkowe farby, a ten u Was wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor to pomysł męża, zupełnie nie byłam nim zachwycona, dopiero kiedy już wszystko było na swoim miejscu - przekonałam się do niego :)
      Jest bardzo uniwersalny :)

      Usuń
  12. Fajny pomysł z półeczkami :) bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, zazdroszczę :) nie mam możliwości żeby mieć osobny pokój dla synka, a w naszym ciasno na takie piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)