.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

wtorek, 24 marca 2015

Wielkanocno-marketowy zawrót głowy

Wiem, że już dawno w marketach rozpoczął się sezon Wielkanocny, ponieważ szukałam jakiejś fajnej alternatywy do ozdoby doniczek z kwiatkami trochę pobuszowałam.
Zaczęłam od Lidla , niestety nic mnie zachwyciło, może oprócz silikonowych bardzo fajnych wizualnie i cenowo silikonowych form do pieczenia ciast, ciasteczek, bab i babeczek


W Biedronce można znaleźć gazetkę pod wiele mówiącym tytułem Radosny dom nie tylko od święta, a w ofercie między innymi takie sympatyczne poduszki

oraz wielkanocne koszyczki - ten z uszami to koszyczek na serwetki :)


Dostępne są również akcesoria świąteczne na patyku i silikonowe akcesoria kuchenne.

Bardzo rozczarowało mnie Pepco jeśli chodzi o Wielkanocną ofertę, albo miałam pecha i trafiłam na resztki, ale wszystko co widziałam było bardzo brzydko i byle jak wykończona. Inna kwestia, że zazwyczaj jeździmy do innego Pepco niż to, w którym się tak rozczarowałam. Plusem były bardzo fajne osłonki na doniczki i zioła, znośna cena 7,99 - niestety nie ma ich w gazetce są za to ubrania. Dużo ubrań.


W Carrefourze zasypią Was złotymi jajami i królikami wszelkiej maści, ale to właśnie jest ten właściwy czas, żeby złapać królika za uszy i wyciągnąć z kapelusza :)


A na koniec jeszcze, nasze dziecko załapało się na komplet miseczek, sztućców i talerzy z Wader w Biedronce. Rewelacyjna zabawa!


W sumie moje poszukiwania były bezowocne. Nic nie wybrałam, zupełnie nic. Dlatego sama będę robić z resztek papierów jaja i króliczki na patyku, będzie relacja fotograficzna.

W związku z tym, że wczoraj padła neostrada a ten post miał być wczoraj, a na dzisiaj przygotowałam jeszcze drugi z wizyty w pewnym bardzo ciekawym miejscu, który wrzucę wieczorem.

6 komentarzy:

  1. Oj sklepy kuszą. My pod koniec tygodnia wybierzemy się na zakupy. Mam nadzieje, ze nie skusi nas za dużo marketing.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się dzisiaj udało wyjść bez nadprogramowych zakupów :)

      Usuń
  2. W sklepach teraz dużo tego, mnie jak na razie nic nie skusiło, ale jeszcze dwa tygodnie więc może się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też szaleństwo w sklepach tylko nic nie ma co wpada w oko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja się rozczarowałam...

      Usuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)