wtorek, 10 marca 2015

Domowej roboty

Kurcze.
Taki prosty temat, a jednak taki skomplikowany!

Pisałam wczoraj, że nie jestem dobra w gotowaniu, więc nie robię niczego spektakularnego, tak żeby się chwalić, że robię to lub owo. Czasem ciasto, czasem sałatka, czasem coś od siebie.
Nie robię też domowych kosmetyków, mydeł czy innych naturalnych rzeczy.
Nie piekę nawet do diaska sama chleba!

Także, dziewczyny, które robicie takie cuda i wklejacie na blogu Uli cudowne linki - szacun!

Cały dzień myślałam co mogę robić w kategorii "domowej roboty" oprócz mycia garów, podłóg, okien, obiadu, śniadań i innych takich. 
Dobra, wieczorami robię broszki na szydełku. Niech ten post będzie zajawką, bo jest ich więcej!

broszka na szydełku



7 komentarzy:

  1. Nie każdy przecież musi lubić gotowanie!:) Są osoby (a nawet często spotykane), ktore gotują, bo ,,muszą", sa za to dobre w czymś innym ;) Pokaż kolekcję brożek, jakie robisz :D Też umiem robić na szydełku - głównie serwetki - ale nie mam czasu, gdy jest szkoła, albo inaczej: mam inne priorytety, bo są pasje mniej i bardziej lubiane, wiadomo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym umieć robić coś na szydełku :D Gotować nie lubię ;( uznaję to za przykry obowiązek. Za to piec, kocham :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga, nie każdy musi robić takie rzeczy o jakich piszesz. Osobiście znam pewną prawniczkę, która pomaga skrzywdzonym dzieciom, a nie umie gotować. I nie czuje się gorsza, po prostu takjest i tye. Ja kiepsko liczę, gubie sie w płaceniu rachunków, nie ograniam wielu rzeczy. I żyję . i Wcale nie uważam, że jestem przez to gorsza. Nie każdy musi sobie coś tam dłubać. A poza tym, szydełkowanie to wielka sztuka, i uwież, że niedaleko od niej jest i filcowanie i hafotowanie. No i Twoja broszka zapowiada sie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę zdolności manulanych :)
    Ja raczkuję w temacie gotowania - lubię, ale nie umiem :P próbuję się dokształcać - może jeszcze będzie ze mnie masterchef :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekamy Kochana na rozwinięcie tego tematu :) Chętnie zobaczymy więcej Twoich broch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za piękne słowa Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń