.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

piątek, 23 stycznia 2015

On ma talent!



Chciałabym mieć taką głowę!
Żeby pomysły układały się w całość.
Liczby łatwo się dodawały.
Trybiki trybiły.
I wszystko działało!
Dało się przenieść z projektu do rzeczywistości.

Mój mąż ma talent.
Jest konstruktorem.
Myślenie przestrzenne to łatwizna.
Potrafi zaklinać śrubki, wkręty i elementy.
I tworzyć rzeczy, o których nie mam zielonego pojęcia.
Jestem z niego dumna!

robot
Manipulator

ploter
ploter


Czasem żona dostaje takie kwiatki!

A jakimi talentami dysponują uczestnicy wyzwania z Ulą?


16 komentarzy:

  1. aha, aha... no to jest ten, no! ;) ech to dopiero jest magia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale masz zdolnego męża! :) Fajnie, że czasem Ci takiego kwiatka da - niewiele kobiet takie dostaje :D
    Ja mimo, iż sama jestem na Politechnice, podziwiam takie zdolne osoby, które mają ścisły umusl: Ja ledwo daje radę na studiach, a niektórzy na prawdę sie w tym odnajdują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I ja podziwiłam na studiach i teraz też :)
      Jestem zupełnym przeciwieństwem :)

      Usuń
  3. Nooo, do robienia i wymyślania takich rzeczy trzeba mieć talent!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I pięknie :) Zdolniacha! Ja w domu też mam zdolnego Mężczyznę, podejmuje projekty i tworzy różne rzeczy - które nie do końca pojmuje. Ale nie od pojmowania jestem, ale od podziwiania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzę z tego samego założenia :)

      Usuń
  5. mogę powiedzieć tylko jedno - WOW!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)