.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

niedziela, 4 stycznia 2015

Aniołki z masy solnej od Zirji

Najpiękniejsze Anioły jakie do mnie przyleciały hand made!
Od Zirji_ z Instagrama (zaglądajcie i oglądajcie!)
Piękne i dopracowane!
Dwa zamieszkały u moje bardzo dobrej koleżanki, jeden u Małej Mi.
Część wisi u Lilki w pokoju na małej choineczce, część na naszej, a jeden zamieszka u mamy :)
Zirja_ - dziękuję i dzielę się nimi dalej :)

aniołki z masy solnej

anioły z masy solnej zirja_

anioły z masy solnej zirja_

Zirja, bloga musisz koniecznie założyć!!


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @zirja_

13 komentarzy:

  1. Aniołki są piękne. Widziałam je u niej :)
    Ja 2 lata temu również takie robiłam, i powiem Ci, że w okresie przedświątecznym naprawdę sporo na nich zarobiłam... Ale te są cudne - idealny skromny upominek.
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się wymieniłyśmy swoim rękodziełem :)

      Usuń
  2. Ale cudowne, zwłaszcza te anielskie włosy, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z czarnymi włosami to mój faworyt. Właśnie! Gdzie to jest napisane, że aniołowie mają blond włosy? Wszędzie są tak przedstawiane:/

    Myślisz, że te wszystkie części są wyciane ręcznie czy jakąś foremką? Też bym spróbowała taki zrobić ale nie wiem czy me zdolności manualne nie są zbyt ubogie?
    Może z foremką bym podołała hehe:)
    śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie :) Przecież mogą być z brązowymi i z rudymi, takie ludzkie, normalnie anioły.
      Nie wiem jak są robione, ale chyba z foremek skrzydełka i sukienki bo są równiusieńkie!

      Usuń
  4. piękne, aż trudno uwierzyć, że z masy solnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! I w sumie, może nawet umiałabym takie zrobić - hmmm... muszę pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)