poniedziałek, 19 stycznia 2015

10 ulubionych zdjęć wschodów słońca, które chciałabym zobaczyć na żywo

W tym roku chciałabym weekendy spędzić inaczej niż zazwyczaj. Bardziej aktywnie.
Pomyślcie, jak pięknie było by zobaczyć wschody słońca w różnych miejscach Polski i nie tylko!

1. Wiosenny wschód słońca w Dolinie Chochołowskiej (zdjęcie: A. Suwarzyńska)


2. Krakowski wschód słońca (zdjęcie: Tomeyk)


3. Wschód słońca na Warmii i Mazurach (zdjęcie)


4. Wschód słońca nad Bałtykiem.

Zdjęcie usunięte na prośbę autorki.



5. Wschód słońca w Bieszczadach


6. Wschód słońca nad Katowicami - najlepiej widziany z naszego dachu!



7. Wschód słońca na Pragą (zdjęcie)


8. Paryż. O, tak!


9. W Norwegii również (zdjęcie)


10. I we Włoszech (zdjęcie) 



To takie moje marzenie na ten rok :) Nie musi być ich 10, niech chociaż 1 wschód słońca uda się zobaczyć :)

Możecie zajrzeć do Uli na blog Sen Mai i zobaczyć listy uczestniczek w temacie:  10 ulubionych - no, właśnie! Każda lista jest inna :)

40 komentarzy:

  1. Piękna lista! Bardzo inspirująca - może stać się "planem do wykonania" na lata. Na prawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :)
    Wschody słońca w każdym miejscu mogą być inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż 10 razy wstać wcześniej niż słońce? To chyba tylko zimą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Mazurskie i nadmorskie mam zaliczone :) Taki w górach mi się marzy! Oglądać jak słońce wschodzi zza gór w jakieś cichej dolinie :D marzenia są na szczęscie do spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wschody w innych górach niż Tatry też mam zaliczone, w Tatrach - ach, przecież również! Niech się spełnią inne!

      Usuń
  5. Na krakowski wschód słońca zapraszam do mnie :) Do miejsca, z którego robione jest zdjęcie ode mnie niedaleko, wstaniemy razem i pójdziemy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krakowski zachód już widziałam, to przyjadę, oj przyjadę!

      Usuń
  6. W tym pierwszym się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, chciałabym kiedyś przeżyć podobny wschód w Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana na mazurski zapraszam do nas!
    A my w tym roku mamy nadzieję na górski i paryski lub włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zapraszasz, to skorzystamy :D
      I mam nadzieję, że się uda zobaczyć te wschody słońca :D

      Usuń
  9. Cudne te Twoje wschody! Życzę ujrzenia przynajmniej większości. Rób zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Jeśli się uda - będę robić :)

      Usuń
  10. Świetna interpretacja tematu, mega inspiracja. Ostrzegam, z Żywca najlepiej mi.dojechać do Katowic, a kusisz tym wschodem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :D U nas to nawet Tatry można zobaczyć przy dobrej pogodzie (pokuszę jeszcze...!)

      Usuń
  11. wspaniały Twój post!uczta dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wschód słońca we Włoszech widziałam i chyba tylko... ;) Wszystkie inne w fajnych miejscach przespałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne !!!! Obys miala okazje je zobaczyc na zywo !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe wschody słońca! Życzę powodzenia, aby się udało zobaczyć ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój post sprawił, że zaczęłam wspominać ile to ja widziałam wschodów? Wczoraj nad byłą kopalnią? też bywa piękny, jak z Waszego dachu :) ale więcej zdecydowanie było zachodów! Rewelacyjny pomysł na listę i na jej realizowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak, u nas z okien nie widać - to znaczy zasłaniają nam domy na dole i drzewa. Ale jak się wyjdzie przed dom, to wtedy lepiej ;)
      Dzięki i oby się udało :)

      Usuń
  16. Piękne widoki.Ja z racji tego,że jestem mega śpiochem-częściej zachwycam się zachodami słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne słońca! Bajeczne po prostu, sobie też życzę takiego wschodu na ten rok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę nie używać zdjęcia,do którego posiadam prawa autorskie pozdrawiam Anna Zajchowska.
    http://e-nocleg.pl/konkurs/wschod,slonca,dziwnow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      zdjęcie zostało usunięte na Pani prośbę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Dziękuję, pozdrawiam.Myślę, że skorzysta Pani z tych informacji w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bloguję od bardzo dawna, prawo autorskie nie jest mi obce.
    Pani zdjęcie było podlinkowane na stronę konkursu (dodatkowo właśnie tam generowało ruch) i nie rościłam sobie do niego żadnych praw :)
    Dziękuję za Pani komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponownie dziękuję za usunięcie zdjęcia,
    Ja chyba jednak dłużej robię zdjęcia:))) I prawo autorskie o jakby z innej strony mnie interesuje:)))
    To teraz razem piszemy bloga? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń