.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Yankee Candle - świąteczne zapachy na święta

Chciałabym się z Wami podzielić zapachem, który od weekendu umila nam świąteczne przygotowania...
Chciałabym, żebyście go poczuli, tak jak my.
Żeby każdy metr Waszego domu pachniał pomarańczami i goździkiem, i przyprawami korzennymi, i był taki rześki!
A kiedy macie gości, żeby było jeszcze milej, kiedy mówią, że jest wyjątkowo.
Nigdy nie sądziłam, że coś tak maleńkiego może wydzielać taki zapach!
Niestety internet jeszcze nie pachnie, zdjęcia nie oddadzą zapachu... musicie uwierzyć mi na słowo, że Spiced Orange zawładnął nami do reszty!
Mąż z delegacji przywiózł mi sześć wosków Yankee Candle, trzy świąteczne: Spice Orange, Candy Cane Lane, Christmas Garland oraz Black Plum Blossom , Salted Caramel oraz Midsummer's Night.
Niestety bez kominka, więc posiłkowałam się tym, który mam w domu - wąskim, ale dajemy radę.
Następna delegacja - nowe woski i kominek mężu!

Bardzo polecam!

Yankee candle

Yankee candle

Yankee candle

Yankee candle
 Yankee candle

5 komentarzy:

  1. Co fakt, to fakt ! ten czerwony kolor - świąteczny zapach pierniczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jestem głodna, że bym to schrupała, a nie wąchała ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zwykłe świeczki zapachowe, ale może też dadzą radę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyda się po świętach żeby przypomnieć sobie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, w pierwszej chwili myślałam, że to ciasteczko na zdjęciu!!! Hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)