.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 11 grudnia 2014

Świąteczna dekoracja - szydełkowe choinki z koralikami

Ostatnie wieczory są bardzo miłe.
Szydełkuję wytrwale i ozdabiam koralikami.
Każda inna, trochę krzywe - ale kto widział w lesie idealną choinkę?
Moje pierwsze choinki!
Dziś część, która już znalazła nowych właścicieli, a następne w przygotowaniu :)

christmas tree

christmas tree

christmas tree

Tutaj (klik) zobaczycie, jakie świąteczne dekoracje przygotowali uczestnicy wyzwania :)

12 komentarzy:

  1. Jakie słodkie choineczki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie. Ja kiedyś słyszałam, że hand made musi być krzywo. Wtedy wiadomo, że to hand made.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne.
    Moja choinka ma szydełkowe gwiazdki i serduszka. Bardzo lubię takie dekoracje!
    Szkoda, że sama nie potrafię takich robić:(

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity pomysł, wykonanie naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko wydaje się to bardzo trudne! Bardzo pomysłowe dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowanie to jest sztuka, moja edukacja szydełkowa zatrzymała się na najprostszej czapce, bucików i korony na głowę :D Bardzo ładne choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakie one ładne! I Ty tak sama? Przydałyby mi się takie białe ze srebrnymi koralikami i kokardką:D Pomyślę na następny rok - zgłoszę się:D

    OdpowiedzUsuń
  8. A te choinki wczoraj oglądałam! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)