.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

środa, 31 grudnia 2014

5 najlepszych postów minionego roku

Chciałabym przypomnieć 5 tekstów, które najbardziej Wam się podobały w tym roku

1. Czytam, lubię polecam

To post, dzięki któremu od nowego roku pojawiać się będą teksty regualarnie: kogo czytam, co czytam i czego słucham, gdzie warto zajrzeć, co polubić i wypróbować. Mam nadzieję, że będziecie na nie czekać :)

2. O dziadkach

O mojej babci i dziadku. I o żółtym serze i zawsze smakującej herbacie.
Pisałam, pisałam, a potem wszyscy w domu płakali.
Babcia ma tekst wydrukowany, mama wydrukowała sobie, babcia rozdaje go znajomym.
Wzrusza mnie to i cieszy ogromnie!

3. Cykl "Od początku" czyli jak to było z Lilką zanim się urodziła i w trakcie :)

Najbardziej poczytna była ostatnia, 5 część, ale dla przypomnienia odsyłam Was do całej reszty:
Od początku cz. 1
Od początku cz. 2
Od początku cz. 3 ( nie ostatnia)
Od początku cz. 4 (nie urodzę przed poniedziałkiem!)
Od początku cz. 5 (ostatnia)

4. Jeszcze sierpień

Post z jabłkami i starym oknem w tle. Chyba lubicie ten górski klimat jak my :)

5. Miś do zadań specjalnych

Miś usypiacz, miś którym Lila lubi się bawić :)



Poprzedni rok 2013 był wyjątkowy, a ten 2014 był inny niż wszystkie :)
12 zdjęć z 12 miesięcy Lilki - zmieniła się niesamowicie!

podsumowanie roku


Wkraczamy w Nowy Rok, z nowymi nadziejami, z nowymi pomysłami.
Zupełnie nie spodziewałam się, że ten rok dla bloga będzie przełomowy.
Z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc odwiedzacie nas coraz liczniej! 
Serdecznie dziękujemy! I obiecujemy, że w styczniu czekają nas zmiany - jakie - niedługo zobaczycie!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

9 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie! Niech następny rok przyniesie to czego pragniesz, co dobre i ważne dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, zdrówka! I wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku, oby przyniósł nam same zmiany na plus! Ściskam Was bardzo, bardzo mocno- i mam nadzieję, do zobaczenia kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rośnie pannica i właśnie na zdjęciach widać wszystkie te zmiany...
    Szcześliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że w rok można naprawdę niesamowicie zmienić swój blog :)
    Życzę Ci, by w kolejnym roku był jeszcze bardziej popularny i Twoja praca tutaj owocowała coraz to ciekawszymi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka dla Lili i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego dobrego, a Lilka ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cykl porodowy zacny był:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)