.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

środa, 19 listopada 2014

Szydełkowe wykończenie

Dostałam dla Lili kołderkę.
Z  jednej strony krateczka z drugiej różyczki.
Piękna!
Ale czegoś mi w niej brakowało. Nie była kompletna.
Leżała ponad rok w szafie, parę tylko razy wykorzystana.
Praca trwała mozolne dwa tygodnie bo robiłam tylko wieczorami.

Teraz przedstawiam gotową kołdrę z wykończeniem szydełkowym.
Wzór miał być inny, wyszedł jeszcze zupełnie inny.
Ale jestem bardzo zadowolona :)

szydełkowe wykończenie

szydełko

szydełkowe wykończenie

szydełkowe wykończenie

Dzisiejsze wyzwanie u Uli polega na pokazaniu naszych ostatnich prac kreatywnych :)

37 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęca, Lili na pewno także się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, tak skubie jak dorwie koronkę ;)
      Wszak biorę to za objaw zachwytu.

      Usuń
  2. Zazdroszczę takich umiejętności! Ślicznie Ci to wyszło :) Kiedyś nawet próbowałam, ale... lepiej nie mówmy o tym incydencie w moim życiu :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas próbuję :D więc wychodzi raz dobrze, raz gorzej - raz prosto, raz krzywo. Ale się uwzięłam ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jedna tylko z jednej strony krateczka z drugiej różyczki :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) o to mi właśnie chodziło :)

      Usuń
  5. Śliczna i wprost stworzona dla Lilusi :) Taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowa koronka dodała uroku poszewce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiowa Mamo, A. Kawka, Agnieszka, Magdalena Aneta - dziękuję :) i cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  7. Jakie śliczne to wykończenie! Zawsze chciałam coś takiego zrobić, ale niestety nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szydełku można się szybciutko nauczyć, wierz mi :D

      Usuń
  8. A mnie wyskoczył wianuszek z filcu...

    Przepiękna kolderka! Twoje wykończenie jest mistrzowskie! Pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... bo przenoszę posty ze starego bloga i zechciał się opublikować nie pod tą datą, co miał niby automatycznie ;)

      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Jakie cudo rozkoszne:) Uwielbiam takie szydełkowe motywy, a w połączeniu z tą czerwoną kratką bomba. Zazdroszczę talentu w dłoniach. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza jest! Lubie taki styl. Aż mi się zachciało córeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! każda mała dziewczynka będzie chciała spać w takiej kołderce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym pod taką chętnie spała, oczywiście, gdyby była większa:)

      Usuń
    2. Yhym - ja leżę :D wciskam się obok Lilki :) chociaż jest mała :)

      Usuń
  12. Absolutnie urocza, rzeczywiście dopełniłaś całości. Chciałabym dla Melci taki komplecik, skąd ta kołderka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ciążowe Zachcianki, Babatu - dziękuję pięknie :)

      Usuń
  14. Mi też się podoba. Mimo, że dziewczęca chętnie kładłabym pod taką toto:) hihih

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka i dziewczęca. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, obrobić taką kołderkę to nie lada wyzwanie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne to wykonczenie szydelko jest super. pozdrawiam serdecznie beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kołderka, w pięknym wykończeniu. Podziwiam Twoją pracę :))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)