poniedziałek, 24 listopada 2014

Szczegóły

Tak jak i chwile, ważne są dla mnie szczegóły.
Moja pamięć bardzo często właśnie z nich korzysta, kiedy przywołuję wspomnienia, przypominam sobie co, kiedy i jak się zdarzyło.
Pamiętam kolory, kto w co był ubrany, jaka pogoda była za oknem, niejednokrotnie już pisałam, że pamiętam smak, zapach. 
Ale najważniejsze dla mnie to zapamiętane emocje, które łączą chwile w całość.
To takie najważniejsze szczegóły.

wedding day

Lila

jesień gruszki

coffee

Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłam wziąć udział w wyzwaniu 5 dni do lepszego bloga!
Czekam na kolejny w grudniu :)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kubek z Avonu, 2 lata temu były w sprzedaży - biały i czerwony - są świetne!

      Usuń
  2. Kubek jest świetny, ale ten mały "pyś" do wycałowania również. I masz rację- na pełne wspomnienie składają się te małe szczegóły wyłapywane przez nasze zmysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziuchna najsłodsza! Pamiętam zapach mojego malucha <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz będzie u Ciebie zapach kolejny do zapamiętania :)

      Usuń
  4. U mnie też szczegóły otwierają szereg wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wiesz dokładnie, o czym piszę :)

      Usuń
  5. Jaka buziunia piękna :)
    Zapraszam na drugiego bloga z wpisami mojej książki :)
    http://ksiazka-bez-tytulu.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń