.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

środa, 15 października 2014

Ja...

Mogę o sobie pisać, mówić.
Na zdjęciach nie lubię siebie.
Dzięki pewnej Małej Mi mam swoje ulubione :)


Roztrzepana przez wiatr fryzura.
Pod siedzibą NOSPR 
z Lilą oczywiście.
Deszczowa Mia.
Magdalena.
Ja :)


Post dotyczy dzisiejszego wyzwania u Uli - Ja (zdjęcie)

16 komentarzy:

  1. Tak - to cała Ty! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcie:) miło Cię poznać
    pozdrawiam serdecznie zwłaszcza małą Lilę - imienniczkę mojej młodszej córci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I również miło poznać Ciebie :)
      Nasze córki noszą bardzo ładne imiona :)

      Usuń
  3. A ja czuję małą dumę i radość, że to akurat ja jestem autorką tego zdjęcia :D mała rzecz a cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)