piątek, 17 października 2014

Gdzie jesteś, Mia?

Koniec zabawy w chowanego. Dziś dowiecie się, gdzie mnie szukać :)

Najbardziej odpowiada mi bycie na blogu, czyli tutaj :)

Drugim miejscem jest moje po(tworzenie), ostatnio zaniedbane, zakurzone chociaż codziennie coś robię, co można tam wrzucić.

Kolejne miejsce to Pinterest, który uwielbiam! Nieskończone ilości pomysłów, które można przypinać i przeglądać. Uzależnia ogromnie :)

Instagram. Uff... odkryty niedawno. Ale ile radości! Jak znajdę coś ciekawego potrafi być równie inspirujący jak Pinterest :)

Facebook. Tutaj brak miłości. Jestem na etapie tworzenia strony dla bloga. Ale to chyba trochę potrwa. Nie jestem do końca przekonana, ale widzę po innych, że kontakt z czytelnikami tam dużo daje i jest sympatyczny. Oby i mnie się udało.

Zajrzyjcie (tutaj) i zobaczcie gdzie znajdziecie innych uczestników wyzwania.


6 komentarzy:

  1. Chyba podobnie lubię "być" na Pintereście, na FB - być należy ;)) i na Instagramie ale najwięcej serca wkładam właśnie w swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na FB jakoś mnie nie kręci... jakoś tak "coś" nie... ;)

      Usuń
  2. Tak do konca to nie pojmuje fenomenu Instagramu, ale przyznaje sie bez bicia, iz niewiele o nim wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jak się ma swój temat to można trafić na perełki :)

      Usuń