.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

wtorek, 16 września 2014

Wyzwanie blogowe - dzień 1 (moje miejsce tworzenia)

Na Blogu Sen Mai wyzwanie 5 dni dla lepszego bloga :)
Dzień pierwszy - Moje miejsce pracy blogowej/kreatywnej.

Tutaj od  2 lat jest moje miejsce tworzenia.

Skromnie i z brzydkimi ścianami, i nawet nie pamiętam kiedy tutaj ostatnio coś powstało, tak, żebym posiedziała więcej niż 20 minut - na tyle pozwala mi Lila, potem musimy gnać po domu dalej.
Ale robiłam tutaj kartki, miejsca jest wystarczająco dużo.
Biureczko należało do pradziadka, albo nawet prapradziadka mojego męża. Do kompletu jest jeszcze szafka, która służyła jako bieliźniarka, a potem dziadek męża wrzucił ją do kurnika. Wszak staroć to był. Najpewniej do spalenia. Odrapaliśmy i wnieśliśmy do domu. Mam w niej swoje "przydasie" w środku jest super zachowana, ale z zewnątrz - pozostaje wiele do życzenia, dlatego już nie w tym roku, ale najwcześniej przyszłą wiosną - będziemy ją czyścić dalej i malować, wtedy pokażę zdjęcia.

Do szydełkowania potrzebuję tylko miejsca, gdzie mogę siedzieć: czyli każde jest dobre, byle wygodne. Preferuję łoże małżeńskie, szczególnie wieczorami w pokoju Lilki. Posty też z niego ostatnio piszę.
I pilnuję dziecia, który wieczorami czyta książeczki i nie chce spać ;) 

7 komentarzy:

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)