.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 18 września 2014

Ukochane hobby

Mogę robić kartki, biżuterię, haftować, szydełkować, malować, prasować, myć okna...
ale największym hobby jest czytanie!

Dziś pokażę Wam ile na mnie czeka książek w domowej biblioteczce.


Sami widzicie, że sporo. Postanowiłam, że od października będę czytać po jednej książce i decydować co z nią robić, czy zostanie, czy wystawię na allegro za przysłowiową złotówkę lub oddam.
Książek jest sporo, o różnej tematyce. O mojej akcji będę Was na pewno na blogu informować :)

Dodatkowo czytanie przy Lilce, jest dość osobliwym i ciekawym zajęciem - w sam raz może powstać na ten temat osobny post :D

Przepraszam za jakość zdjęcia ale już był wieczór kiedy je robiłam.

Zapraszam Was na blog wyzwaniowy Uli poczytać o hobby innych uczestników :)


12 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że to nic w porównaniu z ilością jaką ma mój tata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam nadmiar książek. Chciałam nawet część (takich które wiem, że już ich nie przeczytam po raz drugi) oddać do biblioteki, ale nie byli zainteresowani. Tez zaczynam już niedługo jesienny sezon czytelniczy:). Jestem ciekawa jak pójdzie Ci sprzedaż na allegro. Może też tak zrobię:).

    Miłego dnia

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biblioteki nie chcą.
      W zanadrzu mam jeszcze OLX, myślę, że warto spróbować, nie chciałabym sprzedawać w antykwariatach. Jak coś sprzedam dam znać :)

      Usuń
  3. Aż po sufit - imponująca kolekcja i super, że masz na nią miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna biblioteczka. Mi bardzo brakuje czytania dla przyjemności. Zresztą, chyba już tak nie umiem. Paradoksalnie studia zabiły we mnie umiejętność czerpania przyjemności z dobrej książki... Może za rok, jak zostawię studia za sobą, jakoś się z tego wyleczę :-)
    Może pomyślisz też o ewentualnej wymianie przeczytanych książek? Chyba że planujesz po prostu odciążyć regały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, ten fotel :-)!!! A co do książek, zrób wyprzedaż garażową, chętnie zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super biblioteczka i swietny fotel :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)