.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Na patyku

Dzięki uprzejmości Inki oraz Carmen miałam możliwość wziąć udział jako Gość w fantastycznym wyzwaniu ArtGrupy ATC.
Temat wyzwania: Na patyku.
Wytyczne następujące:
- dowolna interpretacja tematu, techniki jakie znamy i lubimy - ważne tylko, żeby praca umieszczona była na patyku, który posłuży być może jako tabliczka znamionowa do ziół lub zamieszka w pojemniku na długopisy?

Parę wieczorów zajęło mi myślenie, szukanie i w końcu powstała moja interpretacja - wiatraczki na szydełku.


 Na zdjęcia załapała się też Lilka - bardzo, bardzo poważna! :)




17 komentarzy:

  1. Madzia dzięki za szydełkowe inspiracje! Myślałam, że to będzie zabawa ;) a sądząc po Lili sprawa była bardzo poważna heehe!
    Koniecznie dodaj link do żabki pod postem na Art G!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zmuszenie do pracy ;)
      Poważnie obie to odebrałyśmy :)
      Dodałam!

      Usuń
  2. Podoba mi się Twój pomysł. Wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiatraczki bardzo fajne ! Ale Twoja Lilka jaka już duża i poważna ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rośnie aż za szybko!
      Pozdrowienia

      Usuń
  4. Ale fajny pomysł :)) Super są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała umieć robić takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. My spouse and I stumbled over here by a different web page and thought I might check things out.
    I like what I see so now i'm following you.
    Look forward to exploring your web page yet again.

    Here is my web site ... after effects template free

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze wiatraczki! Jak mnie jest czasem żal, że druty i szydełko to dla mnie magia!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)