.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

niedziela, 13 lipca 2014

My Hello day!

Pięć tygodni temu, ku mojemu zdziwieniu dostałam maila, że będę ambasadorką marki Hello Day!
Wszystko to dzięki Rekomendujto.pl
I pomyślałam sobie - jaaaaasne ;) przecież to niemożliwe :)


Parę dni później zadzwonił do mnie kurier i szczękę zbierałam z podłogi, jak paczkę otwarłam.
Hello Day całą gębą - 40 sztuk pyszności!


Testowaliśmy z mężem. Testowała rodzina. Testowali znajomi.
Szybko, mlecznie i zdrowo!
Wypełniałam raporty, polecałam produkt i czytałam sobie co i jak - na FB, i na Instagramie.


Bardzo żałuję, że ta smaczna przygoda dzisiaj się skończyła.
Ale mogę Wam napisać, że gdy traficie w sklepie na płatki albo owsiankę Hello Day - warto spróbować :)


Ambasadorami marki byli:
Bogumił Głuszkowski - ENERGY
Segritta - FOCUS
Piotr Łukasiak - FIT
Karolina Malinowska - GLAMOUR


Było pysznie, ciekawie i sympatycznie :)
Dziękuję i polecam!



5 komentarzy:

  1. Miło, że można wziąć udział w jakimś Smacznym przedsięwizęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie testowanie to jest coś *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieliśmy co i było smacznie :)

    chcemy jeeeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)