piątek, 13 czerwca 2014

bloSilesia - czyli byłam po raz pierwszy ;)

Jak tylko przeczytałam na FB, że jest spotkanie bloSilesia zapisałam się na spotkanie i powiedziałam mężowi, że w TEN dzień ma być w domu i już. Największy problem był z "i już" ale zdążył ;)

Jeśli ktoś poszukuje inspiracji jak skutecznie blogować (ha! a co to znaczy? - dla każdego coś innego!) to, to spotkanie było dla niego :)


bloSilesia - Blogerzy! Cel! Pal!... Porozmawiajmy o skutecznym osiąganiu celów.
Cztery blogi i cztery historie:
 
Michał Maj Życie jest piękne
Michał opowiadał jak spełniają się marzenia. Jest przykładem tego, że się da - jak się tylko mocno wierzy i się chce!

Jan Favre z Stay fly 
Komentarze na blogu mają moc! Moc sprawczą - do dyskusji. Bo czymże byłby blog, bez komentujących? No, sami sobie odpowiedzcie.

Konrad Kruczkowski Halo Ziemia 
W blogowaniu jesteśmy ważni my. Ludzie.  Z krwi i kości. Nienadęci. Zarozumiali. Ale autentyczni.

Patrycja Koczwara    kokopelia
Sorry chłopaki, Wasze prelekcje były super. Ale Patrycja... ona ma siłę :) I jest przykładem na to, że można poradzić sobie w każdych warunkach wykorzystując niesamowite przypadki w życiu.
Patrycja tak mnie urzekła, tak zmobilizowała do działania, że znów wzięłam się za siebie i musiałam pomyśleć i przemyśleć parę spraw (ostatni post).

Gdybyście chcieli dołączyć do grona blogerów bloSilesia możecie to zrobić na FB tutaj.
Zdjęcia z wydarzenia do obejrzenia w galerii
A strona Organizatorów tutaj


Wiedziałam, że spotkam się na miejscu z Szymonem autorem blogów: Pióro i siekiera oraz Michał zapisuje.
Była też Judyta z Mama Silesia i Madzia z Bokehworld. Miło się rozmawiało ale popełniłam gafę ogromną, bo nie przedstawiłam się Beacie z Tam jedziemy ( Beata , przeeeepraszam!!! ale rozmawiałyśmy wszystkie cztery tak, jakbyśmy się znały od dawna...).

Jeszcze raz wielkie dzięki i możliwe, że do zobaczenia znów :)




5 komentarzy:

  1. a ja zaniemogłam na to spotkanie ;(czego strasznie żałuję.pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mia fajnie, ze maz zdazyl i moglas zrobic cos dla siebie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Widać, że było fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie, zapraszam do dodania swojego bloga do spisu blogow o ciazy i macierzynstwie :)
    Spis znajduje sie tutaj:
    http://spisblogowociazy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież ja mówiłam, że miałam niezły support ;)
    Dzięki i do zobaczenia mam nadzieję na dzisiejszym bloPiwku? :)

    OdpowiedzUsuń