środa, 2 kwietnia 2014

Spotkanie blogujących mam z Mama Silesia

Każdy blog to jedna historia.
Za każdą historią stoi człowiek.
Ile blogów, tyle historii, tyle ludzi.
W ostatnią niedzielę, słowa, historie i ludzie z wirtualnych stali się prawdziwi.
Judyta - organizatorka i blogująca mama z bloga Mama Silesia.
Fantastyczne, blogujace mamy i ich dzieci.

Poznacie je tutaj:
Wszystko dla mam i dzieci
Mamuszka!
Robalowa Kraina
Babatu
bokeh world
Patita
Aniuka, Żyłek i Lenuka
Zakątek Gabisia
radoSHE
Life Stajla Baby Blog
Usta-Usta
bunio

Oto my w obiektywie Karoliny Kurczok z ClicKlik










Goście: Ewa z Bielisja  


Ona Wam udowodni, że rozmiar Waszego biustonosza, to nie 75 B ;) oraz Ewa Kostoń z Nie wierzę w bociana podpowie jak rozmawiać z dziećmi o intymnych częściach ciała 


A dzięki Partnerom Spotkania mogłyśmy otrzymać takie prezenty




Dziewczyny! Miło było Was poznać. Man nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy :)
Judyta, super organizacja - gratulacje!

14 komentarzy:

  1. Krótko zwięźle i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo mi Lila zaczęła chodzić już sama i mam teraz oczy wszędzie tylko nie tutaj ;)

      Usuń
    2. oj tak, co ja mam powiedzieć :))))) Pozdrawiam cieplutko, fajnie Cię było poznać!

      Usuń
  2. Kurcze, REWELACJA! Strasznie zazdroszczę takich akcji. Myślę, że to świetna rozrywka dla mamusiek i milo jest stanąć twarzą w twarz z kimś, o kim tak wiele się wie dzięki właśnie blogowi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, doświadczenie fajne, a i rozrywka dla mnie była miła:)

      Usuń
  3. dziękuję za miłe słowa! :) wspaniale było Was poznać i również mam nadzieję na więcej...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy niecierpliwie na kolejne spotkanie :)

      Usuń
  4. Fajnie, że to co w sieci, może uskutecznić się też w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było superowo! Cieszę sie, że byłam na tym spotkaniu i poznałam cudowne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było poznać Ciebie i Twoją córę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. było miło, Twoja córcia jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja troszkę żałuję,...że tak krótko..Ani się nie spostrzegłam a tu już minęły 3 godziny.Jak z bicza trzasnął.Na koniec zamieniłyśmy tylko parę słów.Mam nadzieję,że jeszcze się spotkamy! na pewno będę Was regularnie odwiedzać na blogu.pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już 4 blog, który czytam i który był na spotkaniu z Silesią.... ;) aż żałuję, ze mam tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh! szkoda, ze mnie nie bylo, chetnie bym poznala blogowe kolezanki, tym bardziej ze Slaska !!!
    Moze nastepny raz :)

    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń