.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

piątek, 11 kwietnia 2014

Pytanie do Was

Drodzy Komentujący, Zaglądający, Czytelnicy,

od jakieś czasu wzmożony ruch na moim blogu - dzięki Waszemu zainteresowaniu odnotowuję..
Serdeczne dzięki, bo to znaczy, że to co tutaj piszę - czytać i oglądać chcecie.

Ale jak widać, po nagłówku bloga, szwankuje u mnie grafika i wszystko co z nią związane.
Bo grafiki i programów tego typu - nie ogarniam wcale.

I teraz pytanie do Was Drodzy Czytelnicy, czy możecie mi kogoś polecić, kto mógłby mi pomóc, bądź zrobić coś - żeby wizualnie nam się tutaj w tym wirtualnym świecie żyło lepiej?
I moja skromna szata graficzna, nie była aż tak ascetyczna.
A może ktoś z Was - mógłby mi pomóc?
Oczywiście, nie za darmo. Bo każda najmniejsza praca ma swoją cenę ale myślę, że w tej kwestii się dogadamy.

Bardzo, bardzo za wszelkie sugestie będę wdzięczna.


8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest super, niestety nie znam nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie znam i wszystko robię po trupach do celu, czyli siła prób i błędów, ale i tak chciałabym co nie co pozmieniać i też nie mam kogo się spytać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie się tu podoba, tak jak jest, ale to Ty masz się też dobrze czuć w swojej szacie :) Niestety- nikogo nie znam, ale wiem, że dziewczyny sobie robią takie przysługi, kiedyś na jakiś blogach mi to mignęło. Chyba u Zwyczajnej Mamy, ktoś kiedyś pomagał i ostatnio u Aleksander odkrywa.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Tusię z http://poza-brzuszkiem.blogspot.com/ - loga robi super :)
      Martuuuuś dziękuję, że o mnie wspomniałaś :)

      Usuń
  4. U Ciebie jest przyjemnie nawet, jeśli jest tak skromnie :)
    Nie dla wyglądu bloga tutaj zaglądamy ale fajnie, że chcesz coś podziałać.. Nie znam nikogo kto mógłby Ci pomóc, ale sam chętnie też skorzystałabym z kilku fachowych rad. Może jestem leniem i samej nie chce mi się doszkolić - przecież tak dużo w necie tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam się bardzo u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest kilka dziewczyn, które to robią: Hafija, Wiola Galla z Mama bloguje, Sroka też robi. One chyba za kaskę to robią, ale więcej nie wiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. MI się podoba :) Polecam Olkę Fasolkę. Moje logo robiła :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)