.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

wtorek, 13 sierpnia 2013

2. Muzyka

Lubię muzykę.
Nie każdą, ale jak mi coś wpadnie w ucho - to nucę.

Kocham Pink Floyd. Za każdy dźwięk. Za każdą nutę.

Lila lubi AC/DC. Jak jej tata.

Ale... Lila lubi jak się jej śpiewa "My jesteśmy krasnoludki..."

To hit tego lata.
I chociaż nie śpiewam najlepiej, czego nie robi się, dla głośnego śmiechu córki :)

3 komentarze:

  1. jakoś o krasnoludkach zapomniałam!
    ale naszym hitem są kotki dwa (ale te: http://www.youtube.com/watch?v=EPjnqg6qOn0). ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Dziadzio jak byłam mała też mi śpiewał o krasnoludkach...

    "Za górami, za lasami, za dolinami
    Żyli byli trzej krasnale nie górale
    Trzech ich było, trzech z fasonem
    Dwóch wesołych, jeden smutny bo miał żonę..."
    Znasz?
    Do dzisiaj pamiętam siebie roześmianą, kiedy zaczynała się zwrotka o wałku:)
    Śpiewam teraz Toto. Podtrzymuję tradycję. I piękne wspomnienia z Dziadziem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie znam, ale podoba mi się bardzo!
    Napisz u siebie całośc, proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)