wtorek, 11 czerwca 2013

Wtorkowe po(tworzenie) - jeszcze jeden filcowy wianek

Niestety nie udało mi się zakończyć w tym miesiącu wyzwania u Uli - winą był niestety internet. Coś się tam zacinało i miałam problemy (znowu) z przesyłaniem zdjęć.
Mam nadzieję, że w lipcu się uda, jest już data nowego tygodnia wyzwań od 8 do 14 lipca 2013-  może ktoś się skusi na zabawę? Zachęcam! Jest to fajna forma na spotkanie nowych, sympatycznych osób oraz ich blogów.

Obiecałam sobie, że wtorki będą "po(tworzeniowe). Przedstawiam więc ostatni, jak na razie wianek ozdobiony filcem.



Idę obejrzeć Wasze blogi :)
Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. piękny!!! jejku, tyle roboty, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pracochłonny ten wianuszek, ale efekt cudny ;) zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak -filcaczek idealny na te zimne czerwcowe dni ! idę jeszcze nacieszyć oczy serkami Lilutki ;)) dzięki za życzonka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow istnie dzieło artstyczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło fajne połączenie zieleni (czy może zieleni i żółtego?) a listki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń