.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

sobota, 9 marca 2013

Cytat

Dzień 6 wyzwania u Uli.
Uwielbiam czytać i notować cytaty, które mi się podobają. Mam 2 zapisane zeszyty samymi tylko cytatami :)
Od wczoraj mam leżeć w łóżku, więc będę potrzebować dużo cierpliwości i wytrwałości - na razie będzie to trwać 2 tygodnie. Od razu pomyślałam o tym zdaniu:



P.S.
Jeśli chodzi o misia z poprzedniego postu - miś jest zdrowy :) ciśnienie w normie :)


5 komentarzy:

  1. to ja życzę Tobie dużo cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę w tym układzie dużo cierpliwości i dobrego samopoczucia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy cytat - za mną chodzi ostatnio taki: Kontrola największą formą zaufania i sprawdza się u mnie w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często mi brakuje cierpliwości... życzę Ci jej bardzo dużo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ja mam dość dużo cierpliwości ,ale córa ma na przykład codziennie sprawdza limit tejże...

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)