.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 7 lutego 2013

Buciki dla Lilianny

Lilianny jeszcze nie znacie.
Ja znam ją jakąś chwile.Czuje kiedy się budzi i kiedy śpi. Czuje jej ruchy i małe pięty.
W kwietniu, chwila zamieni się w poznawanie jej przez całe nasze życie - to wtedy Lilianna przyjdzie na świat. A nas czeka nowa rola - rola rodziców, którą już powoli czujemy.
To dlatego mnie tutaj nie ma. Ale to nie oznacza, że nic nie robię, wręcz przeciwne. Lila ma już swoje pierwsze buciki. Fioletowe. Miałam trzy podejścia do nich - i za trzecim się udało - nie są maleńkie jak dla niemowlaka, tylko na troszkę większą stópkę, musiałam się najpierw nauczyć.
Oto dzieło:


I Lilka - w brzuszku :)




25 komentarzy:

  1. oficjalne dzień dobry Lileczko :D

    zdjęcia brzuszkowe są rozczulające :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Ciociu Gosiu :)

      Dziękuję, sama próbowałam robić - i udało się w końcu ustawić tak, żeby wyszły ;)

      Usuń
  2. Buciki są piękne :)
    Przechodzisz teraz jedne z najpiękniejszych chwil w życiu :)
    Piękny jest czas oczekiwania i budowania więzi... Uściski ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki są przesłodkie. Serdecznie Ci gratuluję nowego członka rodziny. Dzieci sa takie wspaniałe. Osobiście nie mogę się doczekać, kiedy mnie dotknie wreszcie macierzyństwo. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A zapomniałam dodać, że malutka będzie miała piękne imię - moja mam ma na imię Liliana ale przez jedno n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Nam też imię się bardzo, bardzo podoba :)

      Usuń
  6. Śliczne buciki :) Córeczka będzie z nich bardzo zadowolona :) Moja ma już 18 miesięcy, ale doskonale pamiętam chwile, gdy na nią czekaliśmy... Gratuluję serdecznie i życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buciki, na pewno się przydadzą. Lila, Lilka, Lilianna - już trzymam kciuki za kwiecień. Moje dzieci miały odmienny rytm od mojego. W dzień spały, w nocy szalały. Kocham Je nad życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zobaczymy co nam Lilka będzie wyprawiać już niedługo :)

      Usuń
  8. Ojeeej, ile uroczości :))) Ogromne gratulacje. I głaski dla Lilki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne buciczki dla Lilki, bravo!
    Imie bardzo, bardzo piekne.
    Zdjecia brzuszka mnie wzruszyly, piekne chwile!
    Pozdrawiam serdecznie




    OdpowiedzUsuń
  10. To miłe przeżycie. Przypomina mi się przyjście już za 14 dni tylko 30 lat temu.
    Życzę wszystkiego najlepszego.
    Jajeczka cudowne, szczególnie to z czerwonymi różyczkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki cudowne :) i już pasują do Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) starałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)