.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

czwartek, 3 stycznia 2013

Szydełkowe gwiazdki

Przed świętami zapytano mnie czy umiem robić na szydełku.
Coś tam umiem w karierze mam mała torbę szydełkową zrobioną pod koniec podstawówki i obrębioną jedną chusteczkę do nosa, więc odpowiedź była bez entuzjazmu, że owszem... wiem co to łańcuszek, słupek, półsłupek - ale czy pamiętam?...

Dostałam więc na zachętę gwiazdkę... według której miałam zrobić parę innych gwiazdek. Tylko to nie był rozpisany schemat, a gotowa, wykrochmalona i wyprasowana gwiazdka...

Jeden dzień zajęło mi przygotowanie mojego prototypu z grubszej włóczki, pomagała mi babcia i od rana do wieczora - umęczyłam jedną, pseudo gwiazdkę. A, że się uparłam... to w ciągu niespełna 2 dni umordowałam ich 14 :D

Każda trochę inaczej wyszła, bo różnie  mi z nimi szło, z różnych kordonków je robiłam i z różnym nastawieniem ;) Zrobiłam ich 14 i pomyślałam sobie, że przyszła właścicielka sobie wybierze "parę" a resztę na naszą małą choinkę. Mąż zabrał i dzwoni - że tak podobają się bardzo i nie została nam ani jedna :D
W przyszłym roku, chyba zacznę robić je wcześniej - bo mi się spodobały! Pomimo tego, że nadal nie umiem pewnego ruchu w jednym momencie zrobić, żeby były jak pierwszy ideał ;)

Oczywiście moja praca została obfotografowana:




Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. czyyyy.. ta ostatnia naturalna -to ten prototyp? bo jest równiuteńki ! no chyba że to "ostatnia" Twoja i dlatego taka idealna ;))
    szydełko jest fajne i się go nie zapomina !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładne te gwiazdki :) Ludzie, może nie wszyscy, ale jednak doceniają rękodzieło.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutkie te gwiazdeczki, wszystkiego dobrego w nowym Roku. Dziękuje za udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci ,Mio, że mi poleciłaś szydełkową stronę. Rzeczywiście jest godna uwagi i jest po prostu wspaniała!!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)