.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

niedziela, 14 października 2012

Jesiennie i pięknie!


 Jesiennie u nas  i pięknie w ogrodzie!
Zobaczcie :)













 
  Na zakończenie Lunia drzemiąca nad kulką niebieskiego filcu, co oznacza, że coś się u nas filcuje, ale o tym następnym razem.

Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Och !!! Zupełnie tak jak bym była w moim ogrodzie :) Jabłuszka, orzechy i nawet miechunka !!!
    Lubię oglądać ogrody. Są takie piękne i ciągle się zmieniają. Za rok będzie tam już inaczej. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miechunka zaskoczyła mnie najbardziej! Nie wiedziałam, że będzie u nas rosła i nagle wśród konwalii się pojawiła :)
      Za rok, też pokażę jaka jesień będzie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne fotki ale jeszcze piękniejszy jest Twój ogród!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Mają naprawdę wspaniały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pajęczyna, nosek i zwinięcie w kłębek.
    Nie wiedziałam, że jestem u Ciebie obecna.
    Pozdrawiam i pogłaskanka przesyłam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)