poniedziałek, 13 grudnia 2010

Choinkowo

Przez baaardzo długi okres czasu powstawała w pocie czoła moja pierwsza filcowa choinka.
Podkład ze styropianu i dużo filcowych kulek, oczywiście filcowane na sucho.

W przygotowaniu jest jeszcze jedna choinka i małe stroiki.
Jakość zdjęć taka sobie bo robione wieczorem, na szybko.

Przód choinki
filc

na sucho

tył
filcowanie na sucho hand made

P.S.
Za namową Michelle poniżej zgłosiłam swoja choinkę na wyzwanie choinkowe

nowy blog, nowe wyzwania - zapowiada się ciekawie - zapraszam :)

8 komentarzy:

  1. O matko! Jest obłędna!!! Koniecznie zgłoś ja na wyzwanie do Craftypantek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Cieszę się, że się podoba :) Twoja opinia jest dla mnie cenna :) bo przecież oglądam Twoje prace i podziwiam od dawna!
    Poszukam tego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod tym, faktycznie choinka jest obłędna, zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :)
    I... pracuje nad następną!

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocza! przytulność filcowa i kolory- świetne połączenie, bardzo radosne i świąteczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka bardzo oryginalna i w ogóle super !!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń