.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

środa, 15 września 2010

Po przerwie

Jestem, jestem i powoli zabieram się do pacy. Czeka na mnie wszystko ale po kolei!

Ślub był piękny i aż się prawie wzruszyłam przy przysiędze. Piękny zabytkowy kościółek pomieścił wszystkich gościa, a pogoda jak to pogoda - znów padało ale to nas nie zraziło. Na zdjęcia jak na razie czekam - Erasku - jak będą zobaczysz je, obiecuję! :)

Jesteśmy po przeprowadzce, na razie układam się w nowych meblach, odkrywam co mam poupychane w różnych miejscach i próbuję wszystko uporządkować. Jeszcze trwa remont więc nie wszystko się da zrobić jakbym chciała - ale już do przodu.

W ramach przeprowadzki nie mamy internetu stacjonarnego - jak się połączę to jestem, a jak nie to siłą rzeczy mnie nie ma. Z przesyłaniem zdjęć jest więc krucho, nadrobię jak internet będzie jak należy. Jego brak wiąże się też z tym, że odwiedzam Wasze blogi ale mam problem z załadowaniem niektórych zdjęć, a o wpisaniu komentarzy w większości przypadków nawet nie marzę... ale cóż, mam nadzieję, że już wkrótce wszystko będzie na swoim miejscu.

Mam parę niespodzianek. Ale wiążą się one ze zdjęciami - proszę o chwilę cierpliwości :)

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia!

4 komentarze:

  1. pięknie gratuluję kolejnej młodej żonce ;) i powodzenia z układaniem wszystkiego po przeprowadzce. Ja niestety wciąż na przeprowadzkę czekam..

    OdpowiedzUsuń
  2. No czekamy, czekamy!
    Przeprowadzka, nowe meble, wszystko nowe....czy masz zamiar robić jakieś zmiany na blogu?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mia, Kochana już jestem :)Toś się tu ukryła :)) A ja nic nie wiedziałam :)) Zainternuj się szybko i czekam na niespodzianki :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwik - dziękuję serdecznie. Nadal układam i robię różne rzeeeczy :) Przeprowadzka jest fajna. Trzymam kciuki za Twoją przeprowadzkę.

    Mota - wszystko nowe - ale blog zostaje na razie taki, jaki jest :D

    Ada - cieszę się, że trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)