.post blockquote { font-size: 20px; margin-bottom: 20px; line-height: 1.65em; font-weight: 300; padding: 20px 20px 20px 50px; color: #fff; font-family:Georgia; background: #77818d url(http://1.bp.blogspot.com/-rF0Te6xJ--8/VavkUYXc64I/AAAAAAAAHCI/SyxWvM2NYa4/s1600/cytat-4a.png) no-repeat 20px 0px; text-align:center; }

sobota, 19 czerwca 2010

Bransoletka

Jeszcze tylko raz jadę na uczelnię w celu naukowym - jeden wykład.
3 razy jadę w celu weryfikowania wiedzy - egzaminy.
Ostatni raz jadę z moją koleżanką, która woziła mnie samochodem 3 lata. Dzięki niej ominęło mnie stanie na przystankach, największe mrozy i burze. Upał dopadał nas na parkingu :)
W ramach podziękowań - bransoletka z kryształu, hematytu i elementów srebrnych.



2 komentarze:

  1. Piękna pamiątka-podziękowanie :) Ja w piątek obdarowałam panie w przedszkolu córki wyjątkowymi broszkami, które wykonuje moja koleżanka. Przypięte broszki wyglądały jak medale - za wrażliwość, empatię, serdeczność i ciepło. Zosia skończyła przedszkole, po wakacjach idzie do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosia rośnie jak na drożdżach!
    a takie inne pamiątki, jak broszki, kartki są miłym wyrazem uznania :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tutaj ze mną jesteś :)